Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined.

March 15, 2010

aku akan terus berusaha...


eh korang...

tengok tak Biggest Loser Asia tuh.. ala dah abis kan.. dah announce pun sapa pemenangnya.. tapi aku tengok cam sian sangat ler dengan pemenang tuh.. cam sungguh menyedihkan jer ropa dia kan..

yolah mmg ler he is the biggest loser.. he lost more than half of his prev weight.. tapi nampak cam tak healthy jer.. ke aku jer yang rasa gitu..




aku mmg teruja jer dengan TBLA nih.. yolah dok tengok orang puteh jer yang dari besar jadi kecik kan.. so mmg aku nak tengok orang kita pulak ( i mean Asian) jadi lagu mana kan.. so dah terbukti mmg boleh.. janji kena jaga makan, senaman dan kuatkan semangat.. perlu ada keazaman yang kuat baru boleh tercapai..

i have to admit aku nyer diet mmg yoyo abis.. kejap buat kejap idak.. same goes to my supplement n pemakanan aku.. kekadang ikut dan jer.. nak buat aku buat.. kalau tidak tidaklah.. kenapa yer.. haaa tu sebab aku belum cukup kuat tuk melawan...

insyaallah aku berjanji dengan diri aku sendiri yang kali ini aku akan cuba buat yang terbaik.. da banyak tips yang aku masukkan kat sini.. so kalau tak cuba aku pun tak tau kan.. so rasanya inilah masa yang terbaik tuk aku lakukan sesuatu.. sebab aku tak mahu (bukanlah menidakkan ketentuanNya) jatuh sakit dan tidak mampu menjaga anak2 aku.. aku mahu mereka jadikan aku idola terbaik di mata mereka.. aku akan berusaha menjaga pemakanan aku dan mereka.. agar mereka tidak sakit dan jatuh sakit...

apa ke hal serius benor pagi2 gini.. pening ke apa aku nih...


0 Comments:

Post a Comment